090408

Igår va en vääääldigt seg dag! Hade ingen motivation till att ut och springa, eller göra nåt annat vettigt för den delen heller! ;o) Tvättade lite, det var allt.
Vid femsnåret så ringde C o frågade om vi inte kunde åka upp till Sthlm lite tidigare för han ska på nåt möte. Självklart sa ju jag! (mig behöver han inte knappt ens fråga om jag vill åka upp tidigare! hehe) Hade planerat att packa allt nu på morgonen eftersom jag skulle jobba mellan 19-22. Inga problem att gå upp tidigt för en sån sak! ;o) Förutom den lilla detaljen att när jag o C lagt på så ringer jobbet och frågar om inte jag kan jobba natt. Behöver verkligen pengarna, så jag sa ju ja. Så jag har sovit ca 4 timmar nu. kom i säng vid 5 och upp vid 9. hääärligt! Tur att C gillar att köra så jag kan sova i bilen! :o)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0