söndag

Blev ingen längre stund ute i solen idag. Trots att solen sken så var det rätt kallt i blåsten. Satt dock ute ett tag med en filt runt mig och målade tånaglarna och läste lite. Sedan vattnade jag "gräsmattan" innan jag gick in och kollade på The Hills och The City. :o) En riktig myssöndag med andra ord! Claes kom inte hem fören efter 9 nångång, så jag har kunnat styra över fjärkontrollen helt och hållet! hehe


Nu ska jag fönstershoppa lite till på nätet (för det är det enda jag har råd med...) innan jag ska bege mig mot bingen. Tänkte gå upp tidigt imorn och sticka till gymmet efter morgonrundan med Zahara. Har inte varit där på ett bra tag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0