uppdatering

Ojoj. Har varit vääldigt dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Dags att ta igen det nu! :o)

onsdag
När vi kommit upp till mamma och pappa så var det bara att parkera bilen och ta tuben in till stan. Zahara och min syster följde med och lotsade C till mötet. Efter det gick jag och syster och fönstershoppade lite, nåt annat hade vi inte råd med. ;o) Hittade ett par sååå snygga skor.... När vi tröttnat på att vandra runt och titta på saker vi inte hade råd med tog vi en fika innan vi drog oss tillbaka till C's möte. Fick dock stå och vänta ett tag i kylan...

Varför är det alltid så att men hittar huuur mycke snygga saker som helst när man inte har ett öre och när man väl har råd så hittar man inget kul??... *hmm*

På kvällen åkte vi till min bror och hälsade på hans nyfödda lilla dotter. Behöver jag skriva att hon är helt bedårande??!!! :o)

torsdag
Var en väldigt lugn dag. Vi åkte och handlade påskmat med mamma och syster.
På kvällen satt vi och spelade spel hela bunten. Pappa hade köpt nån filmfrågesport till x-boxen. Riktigt kul faktiskt, när man hajjade vad de olika momenten gick ut på! haha

fredag
Också en lugn och skön dag. Åkte och köpte ett element till bror min, de behövde lite extra värma för bebisens skull.. När vi lämnat av det så åkte vi en sväng och kollade på hus/områda vi kan tänka oss att bo i. Vill verkligen flytta "hem" nu...

På seneftermiddagen kom morfar på middag och efter det åkte jag in till stan och mötte upp en kompis som var hemma från Dublin. Blev lite trevliga drinkar på Berns och helt plötsligt hade klockan blivit halv 1 och jag hadr ingen koll på hur tunnelbanorna går längre, så det vara bara att bege sig mot centralen och se om det gick nåt tåg hem till mamma och pappa. (Hade inte riktigt råd med taxi, men som tur var så behövde jag bara vänta typ 10 min. :o) ).

lördag
Vi (jag, C, mamma och pappa) började dagen med en långpromenad i solskenet med alla hundar. Sedan blev det till att packa all påskmat och och hem till brorsan och fira hos dem. En otroligt mysig eftermiddag/kväll med mycket bebisgos. ;o)
C tjatar ju inte direkt mindre efter barn nu!! hehe

söndag
C styrde kosan hemåt med hundarna på förmiddagen, medan vi andra packade ihop oss och åkte till m's och p's hus i skärgården. Hur underbart är det inte att bo vid havet!?! Är det absolut bästa. En sjö är inte samma grej på långa vägar! ;o)
På kvällen var vi på den lokala puben och åt mat tillsammans med några av m's och p's grannar. Mycket trevligt och god mat. Efter det låg jag och syrran och kollade på film x antal timmar. Va lite småseg imorse! hihi


Idag åkte vi tillbaka till stan. Är ju vanlig vardag imorn och de flesta börjar ju jobba eller gå i skolan efter lite välbehövlig ledighet. Jag börjar dock inte jobba fören på onsdag kväll och är därför kvar här uppe. Ska passa på att träffa lite mer kompisar när jag ändå är här lite längre! :o)
Kollade precis klart på en film med syrran och har ätit en massa god dipp med chpis och gurk- och morotsstavar. *mums* Och ska väl kanske påbörja nästa nu. hihi

Laddar upp bilder och så imorn. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0