resume av helgen

Intervjun i fredags kändes bra, men jag har verkligen ingen aning om vad jag kommer få för svar. Hoppas på det bästa!
Kvällen spenderades med min fina lillasyster och min andra "syster". Riktigt tjejkväll! :o) Tyvärr hade mamma och pappa åkt till deras landställe i tordags och kom hem efter att jag hade åkt igår, så dem hann jag inte träffa. :o(

Igår var det fest hos några jobbarkompisar, kubbspel, drinkar och skratt. Och dagen har spenderats med promenader och näsan i en bok. Har snart läst ut sista boken i Twilightserien, så vad jag ska läsa sedan har jag inte den blekaste om.

Nu ligger C och jag i soffan och kollar på Batman Begins, men det blir en tidig kväll. Är helt slut i huvudet!

Snart 1 år sedan vi va i underbara Australien...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur skulle jag skriva på kuvertet med presentkortet? Ej maskin på båda sidor i rött va de va? ^^



Puss på syster yster!! <3

2009-08-23 @ 23:20:42
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0