091222

Har äntligen gjort klart alla inlämningsuppgifter och prov för i år! Fick ett ryck i morse och skrev så fingrarna glödde (kanske inte riktigt, men jag trodde att jag skulle behöva sitta hela dagen utan att få någon inspiration).

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan styra bilen mot Växjö. Undrar om jag får trängas med många? Ska handla lite julpynt och mat och om jag har glömt någon julklapp. Sedan blir det hem och införskaffa en gran. Har inte haft någon de senaste 2 åren, så nu ska det slås på stort! :o)

1½ dag kvar till julafton. Måste jobba lite på min julkänsla, hoppas att den infaller med dunder och brak ikväll!


Kommentarer
Postat av: C1

God Jul älskling!

Puss

2009-12-22 @ 18:01:07
Postat av: vendela

fina bilder:D

2009-12-23 @ 12:10:35
URL: http://housebunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0