091228

Har farit runt som en skållad råtta hela dagen idag, visserligen i stort sett enbart inom husets fyra väggar, men man kan få till en hel del farande här också! Hann dock inte med allt jag tänkt, så det får nog vänta tills nästa år...

Ramlade in genom dörren för ett tag sen efter att ha jobbat. Inte så mycket att göra så det var rätt segt, men tiden gick rätt fort ändå! Skönt!
Ska försöka reda ut vad jag har glömt att packa och hoppas på att jag kommer ihåg det snart! Imorgon rullar bilen mot Sthlm innan det bär av mot Sälen på onsdagmorgon. Ska bli så sjukt kul!!! Har inte haft någon julkänsla eller ens knappt längtat efter den, men till nyår däremot! Det har jag sett fram emot sen vi bestämde det! :o) Hoppas nu bara att hundarna inte ballar ur fullständigt! Har inte hunnit med veterinären så vi får se om det blir något lugnande över till Zahara också...

Nu ska jag beställa julklapp som jag fick från jobbet. Lutar åt att jag skänker det till bättre behövande -barnfonden. Årets sista(?) goda gärning?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0