1 dec.

1 december idag. Har ingen större julkänsla än, men det kommer nog.

Idag har jag inte fått något vettigt gjort trots massa borden och måsten. Kände att jag behövde en dag utan dem...
Sov riktigt dåligt i natt och hade fruktansvärd huvudvärk större dagen igår, hoppas verkligen att jag inte håller på att bli sjuk för det har jag verkligen ingen lust och tid till! Ska proppa i mig lite mer c-vitamin och echinacea (?) i ett försök att hålla det i schack. :o)

Med start ikväll är det kvällsjobb resten av veckan som gäller och på fredag hoppas jag att jag får tag på billiga biljetter till mitt älskade Sthlm. Längtar hem.

Kommentarer
Postat av: Chris

Ingen tripp upp på torsdag så du hinner njuta av "min" fantastiska konsert då? Hoppas du inte blir sjuk nu!

2009-12-01 @ 17:02:24
Postat av: Annie

Jobbar tyvärr på torsdag kväll. Annars hade jag absolut kommit upp! :o)

2009-12-01 @ 21:57:38
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0