vintervitt

Claes bad mig leta reda på någon snygg bild på honom som han kan ha på sitt företags hemsida. Har lagt över i stort sett alla bilder på skivor och en externhårdisk och självklart så hittar jag en massa andra roliga  och gamla bilder utom just det jag letade efter. Kunde såklart inte slita mig!

Favoritbilden på mig & mamma


Jag & lilla systeryster


Jag & brorsan när vi var 3(?)


Collage som syster gjort :o)


och så en på mig & morfar



Nu har det blivit ett par cm snö på marken. Mysigt! Hoppas att det får ligga fram till julafton!
Bara inte transporterna inte blir försenade i natt på jobbet bara...
Nä, ska återgå till att leta bilder åt C och att plugga.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du hade glugg på bilden med mig i vagn :D Massa snö här uppe nu! Love it <3

2009-12-15 @ 17:35:00
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Chris

Vilka gulliga bilder!! Kul att du har dom... Puss från dom söta barnens stolta mamma!

2009-12-15 @ 17:46:14
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-17 @ 03:34:16
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0