panikplugg

Fick lite panik i morse när jag insåg att min inlämningsuppgift i Näthandel skulle vara inne idag och inte imorgon som jag hela tiden trott. Extra stressad var jag för att jag verkligen inte förstod uppgiften och har inte fått svar från min lärare! Men, men, nu har jag i alla fall svarat på allt så får vi se om det duger eller om jag får komplettera. Skönt att slippa sitta med det i morgon, då är det julbord med jobbet och förfesten börjar redan 16.30. Vilken tur att jag är ledig och kan göra mig vacker hela dagen om jag skulle känna för det! haha


Senast det vankades partaj.
Får se om samma blåsa åker på imorgon eller om jag hittar nåt annat kul i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0