semester!!!! :o)

Semestern har börjat på bästa tänkbara sätt tror jag. Solen skiner från en klarblå himmel och i kväll ska jag grilla med en massa vänner! Underbart!

Åt lunch med lite jobbarkompisar innan jag susade till tandläkaren. Har inte varit där på 3 år så jag förväntade mig nästan att något skulle vara fel. Kementaren från tandläkaren var: "Mer exemplariska tänder har jag inte sett. Framför allt inte eftersom du inte har varit här på 3 år. Inte ens tandsten hade du."  Så nu kan jag njuta av godis och vin utan dåligt samvete! ;o)

Ska njuta av solen nu
innan det är dags att städa undan inför kvällen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt! När kommer du upp? :) <3

2009-07-17 @ 15:50:52
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du vet ju vem du brås på - vad gäller tänderna alltså... ;-)

2009-07-17 @ 22:01:00
Postat av: Pappa

Skönt att få semester - själv får jag vänta en vecka till. :-)) Hälsa Claes & Co...

2009-07-17 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0