lite bilder från helgen

Tror jag lyckades flytta till Sveriges regnigaste ställe! Öser ner till och från hela tiden känns det som!
Håller på att buda på en biljett till Sthlm i morgon. Hoppas på att jag får den och att det är bättre väder ute vid kusten! Vill ju få lite sol på kroppen nu när jag har semester!

Här kommer några bilder från helgen: :o) (resten ligger på kameran, så de kommer senare)
Fredagens outfit
klänning -- Halens

Sockervadd! :o)

Första vinsten för kvällen.
Blev även chockladhjärtan, daim och en till liten groda.


Hittade ett par sjukt snygga skor, men de fick faktiskt stanna kvar i butiken med argumentet "vi åker ju till London snart" och då blir det shopping så det smäller om det! :o)
(ångrar jag mig kan jag ju alltid se om jag ser dem i Sthlm)


En väska till mig och ett par skor till C fick däremot följa med hem från Deichmann.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skor till Claes? Oväntat... :-)

2009-07-21 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0