090604

Nu har jag packat i ordning det mesta, färgat ögonfransarna och sitter och klurar på om jag verkligen orkar vaxa benen. Verkar ju inte som att det ska bli så överdrivet varmt, så jag kommer säkert ha strumpbyxor på mig i vilket fall som...

Fick ett sms om att min klänning från H&M har kommit! Eller jag hoppas i alla fall att den är med. Trodde inte att jag skulle hinna få den innan i morgon. Tyvärr så stog det "hämtas efter kl. 15.00" och jag som hoppades att vi skulle ha kommit i väg då! *suck* 
Åker in efter lunch och kollar i alla fall! Men måste åka in till Växjö och hämta den av någon underlig anledning..
Jaja. Nu ska jag ta itu med resten, måla naglar och så! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0