dålig uppdatering...

Pinsamt dålig uppdatering den här helgen, sorry, men jag har faktiskt haft (och har fortfarande) besök! :o)
Min syster och bästa vän kom som sagt ner i fredags förmiddag. På kvällen jobbade jag tyvärr men innan dess så hann vi med lite tårtkalas med C's syster +familj.

I lördags blev det lite shopping innan vi fixade i ordning för kvällen. Hade lite fest med målet att åka in till Växjö och gå ut, men vi kände oss rätt nöjda med att stanna hemma. Om inte annat så här det ju skönt dagen efter! ;o)

Söndagen gick åt till att slappa och äta gott. Solen sken så vi satt ute och njöt av den allihop! På seneftermiddagen så åkte C (min kompis) hem men syster är kvar tills vi åker upp på onsdag. :o)

Idag har jag skrivit en lång lista över vad som behöver inhandlas till midsommar, vaxat benen, lagat lasagne från scratch och jobbat. Hyffsat produktiv dag idag med andra ord! ;o)

Nixpix
, nu är det SATC som gäller! Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0