sommar, sol och värme :o)

Gårdagen bestog av solning, vaxade en kompis ben och fick i gengäld mina naglar putsade och målade! :o) Sedan var det dags för tre timmars jobb men idag är jag ledig. :o)

Var duktig och tog en joggingrunda i morse med Zahara och tänkte kasta mig på en solstol snart men ska äta lunch med C först tror jag nog. I eftermiddag tänkte jag ta mig in till Växjö en runda. Ska prata med tatueraren om den tatueringen han gjorde å mig i vintras. Är lite små sur på honom... :o( Får hoppas att det går att lösa på bästa sätt.

Hade planer på att åka upp till Sthlm idag också, men har inte fått tag på någon billig biljett. Får se om det blir som så att jag hoppar på ett tåg i morgon bitti istället, eller eventuellt på fredag morgon. Men allt beror ju på biljettpriset. Varför ska det vara så himla dyrt för?? Och inte kan jag åka som ungdom nu längre heller! *snyft*

Här spenderade vi midsommarlunchen :o)

Kommentarer
Postat av: Lollo

vart ligger den fina bryggan? =)



och ja roligt att lilla jag ska vara med i tidningen =)

2009-06-24 @ 18:04:09
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Pappa

Inte ungdom längre - välkommen i gänget... Tant Annie - men å andra sidan är man inte äldre än man känner sig.

2009-06-24 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0