helgen

Efter att ha varit och röstat och fått en bit mat i magen så ligger jag och C nu i soffan och tittar på Söndagsparty med Filip & Fredrik.

I morgon måste vi få tag på en verksted som kan fixa hjulinställningarna på bilen. Däcken är verkligen helt sneda! Inte så konstigt att de var slitna! Tur bara att båda däcken inte gick sönder bara! Då hade det blivit betydligt dyrare!!

Punka mitt på E4an

Bärgningsbilen kom och hjälpte oss byta däck :o)
En aning farligt att göra det själv när bilar susar förbi i 160...

Förutom punktering och färd med reservdäck så har helgen varit lugn och skön. Skulle ha gått ut i fredags, men varken jag eller min kompis orkade det. Hade haft en väldigt lång dag. I lördags kom hon istället till oss och så kollade vi på fotbollen och spelade Xbox. Tråkigare match får man ju leta efter!!! *gahh* Vad hände liksom??

Jaja, ska ägna mig åt C och tv'n nu. :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0