studentpresent avklarad

Lyckades hitta studentpresenter till min kusin i stan. Hoppas att hon blir nöjd. :o)
Mötte upp en kompis och hann med lite skitsnack också, tyvärr ingen fika då himlen var tvärmörk och hundarna var ensamma hemma, de är ju inga större fan av åska vilket de varnade för. Fast än har det inte bivit någon... Dock hade det blivit betydligt kallare hemma än i Växjö. *hmm*

Till middag gjorde jag raggmunk med bacon och lingonsylt! Blev så himla mycket, så jag kan nog äta det både till lunch och middag i morgon. hehe C åker till Göteborg tidigt i morgon, så det blir bara jag och voffsingarna. :o)

Klänningen som jag hade tänkt ha på fredag (den vänstra) har tyvärr inte kommit än och lär väl inte hinna göra det heller. Så det lutar åt den högra klänningen i stället och de vänstra skorna... Eller ett par svarta pumps.. De på bilden var det nämligen fel på och nu är de slut i min storlek.. *suck* Hoppas att de hinner komma innan fredag så syrran kan byta dem åt mig!
Nu ska jag titta vidare på 50 first dates för sjuttioelfte gången, men den är ju lite små söt! :o)

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Ja de är underbara :) shampoo och balsam kostar ca 100 kr /st :)

2009-06-02 @ 23:09:10
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0