090326

Hann inte skriva något igår. Så det får bli en resumé idag istället! :o)
Var först o lämnade tillbaka lite av det jag handlade häromdagen och köpte två dragkedjor. (Tänkte att jag skulle sy i dem i ett par av leggingsen jag köpte) När jag kom hem var det bara att gå ut med hundarna en sväng med C och sen göra sig i ordning för att gå på middag.

Gårdagens outfit:
Grå kofta -H&M
oversize t-shirt -Gina Tricot
jeansleggings -Gina Tricot
Stövletter -Skopunkten (tror jag)

Det här hade jag på mig igår kväll:
Kappa -H&M
svart topp -Indiska
kavaj med puffärm -H&M
jeans -Diesel
pumps -Skopunkten


(ursäkta kvalitén på bilderna, de är tagna med min mobil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0