Årets första fjäril

Va precis ute en liten sväng med Zahara och såg årets första fjäril! Inte någon Citronfjäril eller så, men en sån liten brun. :o) Våren är verkligen på väg nu! Blir så glad varje morgon när jag vaknar upp och solen skiner!

Imorse så va C o köpte lite juice o frallor och när han kom hem hade han även köpt blommor till mig! *gulle* :o) Så dagen har verkligen fått en bra start!
Nu ska jag strax in och möta en kompis, så ska vi gå en lång härlig promenad i solen! Tar med Zazzi oxå, hon kan behöva lite miljöombyte. :o)


"Luktgräsfjäril"
(bild lånad av nrm.se)

Kommentarer
Postat av: Elin

aaaw va gullig han va då :D

hihi du får skicka bilder och säga vilka färger du vill ha så fixar jag :D <33

2009-03-21 @ 13:00:54
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0