Efter regn kommer solsken

När jag körde in till stan för ett par timmar sen så fullkomligt vräkte regnet ner, så vindrutetorkarna få gå på full speed. Men innan jag kom fram så lyckades solen ta sig igenom molntäcket och fram trädde en vacker regnbåge! :o) Såg verkligen ut som att man skulle kunna åka fram till den och bli omsluten av alla härliga färger. Tyvärr så hade jag ett annat uppdrag för dagen så jag fick vika av och den försvann bakom trädtopparna.

Sitter nu och njuter av en exotiskfrukt smoothie och ska strax ut en vända med hundarna innan vi ska hem till C's syster på middag och lite spelkväll. :o) Ska bli mycket trevligt, men det blir nog en rätt lugn kväll. Ska ha kunder imorn förmiddag så det blir till att gå upp hyffsat tidigt.
Fixar en bild på kvällsoutfiten ikväll eller imorn. :o)

bild lånad av 99ord.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0