God förmidda'

Sådär. Nu har jag ätit en ordentlig frukost efter att ha varit ute o gått med Zahara i en timme. Gäller ju att fylla på då jag ska till gymmet sen också. :o)
När vi va ute så träffade vi på en annan blandrastik o gud vad dom lekte! Är så härligt att se hundarna bara race'a iväg o se sådär toklyckliga ut! :o)
En annan härlig sak upptäckte jag på vägen hem var att dom har börjat sopa gatorna!!! Dvs, det är faktiskt på väg att bli vår på riktigt! *lycka* Har kommit fram till att jag verkligen inte är någon vintermänniska! Visst kan det vara mysigt med stora stickade koftor o krypa upp i soffan med en stor kopp te, lika väl som det är helt underbart att susa ner för backen en solig vinterdag. Men detta mööörker, regn o slask gör mig galen! En månad hade gott o väl varit nog!!


Zahara & Baileys    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0