igår

Igår hade jag kunder, så förmiddagen bestog av jobb. Efter det så blev det en sväng på gymmet medan C var på stan. När vi kom hem så tonade jag håret, så jag är numera mörkhårig! (i mina mått mätt. ;o))
På kvällen var det dags för inflyttningsfest hos några vänner som byggt ut sitt hus. Har verkligen blivit huuur fint som helst! :o)
Kvällen till ära (?! ;o)) hade jag på mig en ny klänning från Gina (eller, ny och ny. Köpte den för rätt länge sedan men har inte haft tillfälle att använda den), mönstrade strumpbyxor från H&M  och armband från Italien, skorna är från Laredoute.

(här ser man även nya hårfärgen :o))


Idag har vi inte gjort många knop alls. Kom inte i säng fören vid halv 5 imorse eftersom att vi drog fram klockan en timme i natt. Det har ni väl inte glömt? Nu är vi ju äntligen inne i sommartidens period, så nu är det inte lång tid kvar innan vi kan gå i kjol och shorts utan att frysa ihjäl! :o)

Ska gå och se om C är sugen på pizza, för det är banne mig jag! :o)

Kommentarer
Postat av: Lollo

tack så mycket =) ja vi jobbar nog tillsammans ibland. jobbade med annan enhet idag, du kanske jobbade också? fin hårfärg du har fått till, du passade i det!

2009-03-31 @ 00:04:03
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0