Jobbe...

Nu sitter jag här med mina kompisar Ben & Jerry. ;o) (Har ju faktiskt varit duktig o kört hårt på gymmat i närmare 2 timmar idag, o det är ju faktiskt fredag, så det är jag mer än väl värd!)
Dagen bestod som sagt av gymmet o även en till prommis med Z.
C hade köpt sushi idag av fiskbilen, så det blev det till middag! *mums* Är ju verkligen mättande. Åt knappt upp hälften, så nu har jag lunch imorn oxå! :o) Efter middagen blev det lite gos i soffan me C o självklart ville hundarna vara med på en hörna. hehe
Nu ska jag alldeles strax till jobbet för att jobba i 3 timmar, vilket känns lite halvt meningslöst. Jag menar 3 timmar en fredagkväll...!! :o/ Jaja, inte mycket att göra något åt. Är glad att jag iaf har ett jobb! :o)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0