090529

Har redan fått den nya sladden till datorn och det funkar!!! *pust* Så nu behöver jag inte lämna in hela datorn på lagning, vilken lättnad!

Fredag idag, trevligt! :o)
Ska vaxa en kompis ben lite senare, så hon blir sommarfin. hihi Tur att man är utbildad och har bra grejjer! Det man köper på t.ex H&M funkar inte alls tycker jag! Har visserligen bara prövat det en gång, för 2-3 år sedan. Men det slutade med att jag fick raka benen i allafall! Nä, tacka vet jag salongsvax! :o)
Planerna för helgen är att måla klart huset och vår inglasade altan. Hoppas på fint väder så att man kan få lite färg, slå två flugor i en smäll så att säga! ;o)

Fick mess från min underbara syster förut. Hon funderar på att komma ner och hälsa på lagom till min födelsedag. Underbart säger jag bara! :oD Vi träffas ju tyvärr inte så ofta eftersom att hon fortfarande bor hemma och jag bor här nere. Så det gäller att ta vara på de tillfällen som ges!

Jag och systeryster :o)

Kommentarer
Postat av: Lollo

vilken söt bild på er!



och vad långt och fint hår du hade på den bilden i inlägget ovan!

2009-05-29 @ 14:18:34
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Elin syster

Ska prata med mamma och pappa imorgon och se om dom har lust att sponsra resan (a) haha

Men snart kommer ni upp oxå :D<3 vilken dag kommer ni upp btw?^^

2009-05-30 @ 19:09:38
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0