klackarna i taket

Nu har jag nästan precis kommit hem.
Gud vad vi velade om vi skulle gå ut ikväll eller inte. Men så fick det bli till slut. Väl där så velade jag som en toking om jag skulle vara nykter och köra hem eller inte. Det blev det första alternativet. :o)
Jag o C får fira dubbelt upp i helgen i stället. :o)



Så här såg det ut förut idag. Har både haglat, regnat och åskat som sjutton idag!! Hundarna låg till och med bredvid mig i soffan och darrade som asplöv. Stckarna! Självklart så gick ju vår antennförstärkare sönder igen!! *suck*
Jaja, det får bli morgondagens projekt!

Nu ska jag krypa ner bredvid C. Har ju faktiskt bara sovit knappt 5 timmar i "natt".

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0