tvätt, städ och trädgård

*pust!* Somnade nog inte fören vid 1 i natt och kl. 7 imorse kom en grävmaskinist hit med sin maskin för att hjälpa oss att fixa till trädgården. Så nu är all jord är bortforslad, planeringen är klar och nu ska vi bara kratta till jorden och så gräsfrö! :oD Har dock redan hunnit med att kratta en hel del idag, mellan tvättomgångarna, och nu har jag riktigt ont i axeln. Ska be C massera mig lite med Heat Lotion så är jag fit for fight imorn också. ;o)

Har städat i min garderob idag också. Behövdes verkligen! Så nu hittar jag blan mina kläder igen. ;o)
Till middag blev det en välförtjänt pizza! mumma! Och nu är det slapp i soffan som gäller. :o)

Blir till att gå upp rätt tidigt imorgon också. C ska till Finland på eftermiddagen och kommer inte hem fören på tis, så vi ska försöka bli klara med så mycket av trädgården vi bara kan.


Tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0