vart tog värmen vägen?

Har regnat och haglat om vart annat idag! Skönt att man kan krypa upp i soffan med en filt och bra bok då, eller titta på någon mysig film! :o)
Själv har jag läst lite, fixat naglarna och drömt mig tillbaka till Australien och värmen! Absolut bästa landet jag har varit i! Rekomenderar alla som kan att åka dit! :o)
Självklart så ligger alla bilder på min bärbara dator, men här kommer några bilder från Sydney som låg kvar på kameran.

Sydney by night (taget upp mot Kings Cross)

Jag framför operahuset. (taget från en båt)

Sand mellan tårna på Bondi Beach.
Skulle inte ha något emot brunbrända ben och värme nu!

Självklart blev det ju en del shopping. Fast inte lika mycket som jag velat! hehe 
Kändes dock rätt konstigt att köpa ett par Uggs när termometern visade på runt 25 grader.

Nä, nu ska jag fixa lite mat innan det är dags för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0