gäsp

C är ute och svirar med sin "herrklubb" (haha) och jag sitter och väntar på att han ska höra av sig och säga att han vill bli hämtad. Jobbet gick rätt fort trots att det var riktigt segt, men nu skulle jag bara vilja krypa ner i sängen och sluta de blå inte sitta här och glo. Men med tanke på att han är gullig och hämtar mig, så är jag gullig och hämtar honom. Får bli att sova lite längre imorgon istället. :o)

Fredag imorgon. Går inte tiden lite väl fort? Vill förvisso att den ska gå fort, för då blir det vår och sommar snabbare! Står inte ut med denna kyla, mörker, regn och rusk!! Hoppas verkligen att vi kan ta oss råd till en sista-minuten-resa i januari. Helst en sisådär två veckor, men det är nog att önska för mycket. Har nog förbrukad vår "hundpassnings-kvot" för de närmaste åren.

Börjar svamla nu känner jag... Dags att lägga ner och ägna tv'n min odelade uppmärksamhet.


Nu ringde han! Dags att hoppa in i bilen! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0