gäsp...

Blev till att kravla ur bingen betydligt tidigare än vad jag hade tänkt idag. Vid 8 ringde det nämligen på dörren och Zahara började skälla. När jag väl kom upp och dragit på mig morgonrocken så var det ingen  utanför. hmpf
Ingen aning om vem det var eller vad han ville. Är det kommunen så får de väl för sjutton lämna en lapp eller nåt så man slipper öppna i pyjamas!?! Stog inget på bilen heller, så vad vet jag.

Nu blir det frukost och sedan en ordentlig hundpromenad innan jag sätter mig med skolböckerna. Prov på Internationell Ekonomi idag och Bransch- & Produktkunskap imorgon.


Avvaktar nog lite med den där hundpromenaden när jag ser efter, det spöregnar ute för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0