i korthet

Helgen har varit riktigt kul! Men nu har jag träningsvärk i muskler jag knappt visste att jag hade! haha
I lördags morse bar det av mot Sävjö och Boda Borg med ett gäng kompisar. Var där och klättrade, klängde, klurade, skrattade etc. i över 5 timmar! Var något mör och slut i huvudet när jag kom hem, men det var bara att hoppa in i duschen pilla i sig lite mat och dra på sig partystassen. Vid 4 i söndags morse kröp jag och C till kojs.

Söndagen blev en riktig mysdag med lite shopping och New Moon! Måste säga att jag blev positivt överraskad av filmen, även om den är långt ifårn lika bra som boken. Men helt klart sevärd! Längtar redan till nästa film!
Tror jag däckade av trötthet i soffan vid 7 -tiden igår kväll och idag trodde jag inte att det var sant när klockan ringde! Men upp var det bara att pallra sig för förmiddagen skulle spenderas i frisörstolen, så nu är jag fin i håret igen! :o)


Sotade ögon och svart klänning fick åka på i lördags

Det bjöds på god tårta!

Egen gjort handsmycke, inspirerad av Dollyblond


Hos frisören tidigare idag
Resultat (1)

Slutresultatet

(& min nya tröja från Gina med markerade axlar)


Kommentarer
Postat av: Chris

wow - vicken snygging!!

2009-11-23 @ 21:39:59
Postat av: C1

Jättefin blev du! Påminner lite om någon som jag känner..! ;)

Puss sötis!

2009-11-24 @ 14:26:34
Postat av: C1

Jättefin header!! Sommaren.. Härligt! Puss

2009-11-25 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0