lördag

Filmen igår var faktiskt riktigt bra! Vissa saker kändes väl lite "sådär" men inget som förstörde helheten. :o)

Idag har vi bara tagit det lugnt. Tog en lång mysig frukost innan vi gick uty med voffsingarna. Helgfrukostar måste vara bland det bästa!! Man kan dricka sitt té i lugn och ro utan att behöva stressa iväg till jobb och annat (oftast i alla fall!). C var dock tvungen att ta en liten sväng till kontoret (why am I not surprised?) så jag satte honom på att handla nya tamponger till mig på vägen hem, har sån j*kla mensvärk så jag orkade inte följa med. Får se vad han kommer hem med bara. haha Under de här åren tror jag inte att han har köpt sånna förnödenheter till mig en enda gång.. Så det var väl på tiden!?! ;o)

Har fått en hel del plugg gjort och ska återgå till det nu. Var bara tvungen att ta en liten datorpaus.

Kommentarer
Postat av: C1

Inga Jimmy Choo-infall idag?

2009-11-14 @ 15:21:22
Postat av: Annie

Haha. Har hållit mig ifrån webshoppen. Farligt ju! ;o)

2009-11-14 @ 16:30:22
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0