småstadsmentalitet

Är så sjukt trött på denna småstads mentalitet! När C's syster var inne i Växjö i dag så sa hon i kassan att vi ska "sälja vårt hus för att vi har separerat". Hallå??!! Vad är det för j*vla bullshit! (ursäkta mina ordval men jag blir så less! Get a life!)


När vi hade visnig gick jag ner till gymmet på jobbet och avreagerade mig lite. 45 min intervall på löpbandet och lite styrka. Nu ska jag ta en lång varm dusch och fixa något att äta, så blir jag nog på ett strålande humör sedan. :o)


Kommentarer
Postat av: C1

What?! Hittar de på saker där du bor? Strunta i dem och kom upp till mig ist! Puss!

2009-11-13 @ 13:32:47
Postat av: fia

Jisses har de inget annat för sig? Dessvärre känner jag igen det från lilla Åby/ Skriketorp. Alla vet vad alla gör och är det inget intressant så ändrar/ lägger man till lite.

2009-11-13 @ 15:44:02
URL: http://skruttiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0