091022

Dåligt med bloggning de senaste dagarna. Har jagat kursböcker och Halloweenoutfit's, så jag har flängt fram och tillbaka till Växjö varje dag tror jag. *suck* Men nu är det fixat och jag ska ta och packa ihop mina prylar för i morgonbitti kör jag hem till Sthlm! :o)

Jacka --Carlings

Väst --köpt i england

Svart tröja & jeans --Gina

Stövlar --Haléns?


Skinjacka --Carlings

Tröja --H&M

Strumpbyxor --Lindex

Stövlar --Haléns

 

Idag fick mössan åka på. Riktigt bad hairday! hehe Tror jag ska klicka hem denna ---> ... från Nelly. :o)

Jacka --Vero Moda?

Tröja --H&M

Jeans --Gina

Stövlar --?


Kommentarer
Postat av: Vanilla

Jättefina kläder! :-)

2009-10-26 @ 12:56:29
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Vad har du haft för dig idag då?:)

Fin och intressant blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min lilla blogg(A);)

KRAM Denise

2009-10-26 @ 17:23:44
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0