091027

Har varit lite stiltje här ett tag och kommer nog fortsätta vara så innan jag kommit in i "pluggrytmen" igen. Är ju riktigt länge sedan jag verkligen satt ner och gjorde det.

Helgen var i alla fall underbar, som alltid när man är hemma! ;o)
Blev myskväll med syster i fredags, en lång sväng på stan i lördags med syster och 'syster' (C1 hehe). Lördagkvällen hade vi lite lösa planer på att kanske spendera ute med en öl. Men efter närmare 5 timmar (var det så länge!?) på stan var vi rätt trötta så det blev myskväll hos C1 istället, och en favorit i repris i söndags. :o)
Hittade grymt mycket snygga skor, men höll i plånboken! Vilken skillnad det är på sortiment i Sthlm gentemot Växjö...

En av anledningarna till att jag faktiskt åkte upp den här helgen (förutom att träffa familj och vänner) var att massera mamma och syster. Mamma fick det i födelsedagspresent av mig (och syster har jag mutat till mig saker av. hehe) Hur smidigt som helst, jag behöver inte klura ut något att köpa och mamma får en välbehövlig "avkopplingsstund".

Nix, nu väntar böckerna och jag måste åka och köpa lite hundmat.

Jag och syster
Var duktig och köpte enbart en mössa och hårspänne i stan.
Ska i och för sig in till London på fredag, så då lär lite pengar försvinna...

Kommentarer
Postat av: Elin

"och syster har jag mutat till mig saker av" hihi :) Ses torsdag! <3

2009-10-27 @ 16:14:06
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Chris

Gärna fler så´na presenter - de är underbara!!

2009-10-27 @ 21:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0