090908.2


Det blir en glass så här på kvällskvisten. Gäller att sätta lite guldkant på vardagen! :o)

En kompis, som har praktik, klippte mig idag och håret blev toppen, men jag ska dit igen på fredag och göra det lite mörkare. Blev inte riktigt som hon eller jag hade tänkt.
Tack E! :o)

Försökte boka tid för gaddning idag också. Syrran ar gjort sin första idag och jag blev såå sugen på att göra de jag har planerat! Har ett presentkort på en studio i Sthlm, men de hade inte någon tid fören i oktober. Jag som hade hoppats på att kunna göra det nu när vi åker upp! :o/ Jaja, ska försöka få ett schema för oktober i morgon och se om jag kan ta mig upp då i alla fall. :o)

Ska ägna mig åt mitt té
och filmen som går på 5:an nu. Ska jobba natt imorgon, så det blir till att vara uppe lite längre idag så jag kan sova ordentligt på förmiddagen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja din syster har gjort sin första :D och är öm! Snart kommer ni upp iaf :D <3

2009-09-09 @ 09:35:20
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0