090926

Har haft en underbar dag i solen idag! Började med en långpromenad med hundarna för att hämta vår bil. Var tvungen att tanka på vägen hem och det var med ren vilja och lite bensinångor som vi lyckades ta oss till macken! Större delen av dagen har dock spenderats inne i stan med lite shopping och bio med min syster. En riktig mysdag med andra ord! :o) hittade dock inte så mycket som fick följa med hem. Halsduken ovan och en t-shirt bara. Igår fick en kofta/tunika och ett skärp bli mitt. Pappa och C utnyttjade det fina vädret idag och grillade till middag och sedan har väl vi alla legat utslagna i soffan. Nu håller mina ögonlock på att falla ner så jag säger godnatt. Måste upp relativt tidigt imorn för att förbereda inför min brorsdotters dop. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0