090924

Seg dag idag. Ingen inspiration till någonting...
Packat för helgen har jag i alla fall gjort. Har säkert glömt något och packat ner något jag inte behöver! Är expert på det! hehe

Börjar kl. 17 idag och vet fortfarande inte om jag ska jobba natten eller ej. Pengarna är välkomna men att jobba 17 till 05 eller 04.30 är inget jag riktigt längtar efter...
I morgon åker vi i alla fall till Sthlm. Ska bli helt underbart att komma hem och träffa familj och vänner! :o) Imorgon kväll blir det Norra Brunn med C, min allra bästa vän och hennes sambo. Är en gammal skolkompis till oss som ska uppträda samt Henrik Scyffert. Ska bli riktigt kul! Perfekt att det är löning, så en liten drink lär nog slinka ner också! haha

Dags att fixa lite mat.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fett roligt juuu!! Har du ett par snygga skor jag kan låna till söndag? o.O Call me :D<3

2009-09-24 @ 17:26:15
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0