090917


Idag kör jag på svart klänning och strumpbyxor från H&M, skärp från Vila och lockar.

Är ledig idag så jag och C ska åka in till Växjö och kolla på bil. Kraven (i alla fall från min sida... ;o)) är stor backlucka (så vi får in en ordentlig hundbur) och bränslesnål. Den vi har nu kommer vi knappt till Sthlm för på en tank.. (Bilen vi hade innan kunde vi åka fram och tillbaka på en tank...) Och säker såklart!


Gud vad det var skönt att träna igår! Trodde dock att jag skulle få grym träningsvärk, men icke! Är nästan lite besviken. Tyckte att jag tog i så jag sprack.. Kanske inte är så otränad som jag trott?!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Vackra Annie... <3

2009-09-17 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0