en försommardröm

Har spenderat dagen med att svära åt min dator och Claes mail. Tänkte få iväg jobbansökningar, men då kan jag inte maila dem till C så att han kan skriva ut dem... suck!

Nu på kvällskvisten var jag först på ett corepass och sedan 45 minuter spinning. Svettigt men skönt! Tror  det blir en sväng till gymmet i morgon förmiddag också.

Imorgon blir det träning, eventuellt promenad med Lollo och Lucky och packning för på torsdag morgon kör jag och Zahara till Stockholm för att hälsa på familjen! :o) Älskling kommer upp på fredag.

Nu ska jag ägna kvällen åt några SATC avsnitt innan det blir sängen för min del.


Solnedgång över Gotland i midsommarskrud
Gud vad jag längtar tillbaka till försommaren! Men den här hösten kommer nog bli jäkligt bra den med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0