soluppgång






Har hur mycket bilder som helst från semestern. De här är från i fredags morse då jag ställde klockan och gick upp och tittade på soluppgången. Svårt att hitta något vackrare!


Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Är (kors i taket) hur pigg som helst och vet inte om det beror på powernapen jag hann ta innan jobbet eller kopparna kaffe jag druckit i natt (troligtvis det senare). Klockan ringer i alla fall kl. 8 och runt 9 halv 10 går bilen till GBG, så jag ska hoppa i säng nu och hoppas att tröttheten kommer så fort huvudet landar på kudden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hopas det gick bra att sova så lite.. shoppa gärnet nu & glöm inte titta efter skinntshirten ;) fina bilder också sötnos!

2010-08-12 @ 12:24:18
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0