100825



Vilket väder det var igår! Sol och spöregn om vart annat... Lyckades pricka in hundpromenaderna när solen sken som tur var, annars hade jag nog blivit dränkt!

Måste nog inse att hösten är här, alldeles för tidigt! När jag körde hem från jobbet i natt runt halv 5 så var det 11 grader och spöregn, behöver säga att jag är glad att jag tog bilen? :o)
Fick jobba extra natten till idag, jobbar extra inatt, imorgon natt och fredag kväll. Kommer bli några tuffa dagar och imorgon måste upp tidigt, så eftermiddagen kommer ägnas åt sömn!

Vid 14.30 är det dags för ett flowinpass, så nu ska jag äta lite!

Inlägget blev inte publicerat när det skulle för min dator hängde sig och jag var tvungen att gå.
Nu har jag tränat, sovit lite och ska äta upp min middag innan jag börjar jobba vid 18-04.30

Kommentarer
Postat av: Semra

åh vilken härlig bild!

2010-08-25 @ 20:44:12
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: Anonym

du fining, jag tänkte på en sak. du vill inte gå på blogawards nu i september? jag tror att jag ska dit & det hade varit roligt=) var förresten inte på träningen igår för att jag ahde sp mycket att göra.. men måste börja ordentligt snart, får såå dåligt samvete..puss

2010-08-26 @ 12:32:14
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg inte ditt mess förrän nu men har du tid fpr du gärna komma förbi=) annars kanske vi kan träffas lite innan imorgon s kan jag ta inbetalningskortet ;) jobbar du ikväll?kram

2010-08-27 @ 16:10:40
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0