100215

Måndag igen. Dagarna och veckorna rulla på i en väldig fart! På gott och ont...

Var tvungen att skriva om hela mitt prov i dag. Skolans server hade hängt sig, kraschat eller nåt, så allt som var inlämnat etc. efter i tisdags hade försvunnit. Lite tur i oturen ändå kanske i och med att jag inte kunde göra hela provet. Nu fick jag ju en ny chans! Hoppas bara att jag slipper göra det igen. Var inte jättesvårt, men väldigt stressigt. Hade bara 90 min på oss och då var det både ord och fraser som skulle översättas plus att man skulle skriva två olika brev och en telefonkontakt. Pust! Nu är det över i alla fall och jag ska dyka ner i andra pluggböcker. Är en ny kurs (och sista) som börjar nu så jag har inlämning både tills på söndag och måndag och jag har inte fått tag på kurslitteraturen till sista kursen än... Det löser sig nog på något sätt! :o)


Längtar till våren när solen börjar värma och snön börjar smälta!


Kommentarer
Postat av: Lollo

jag längtar också till våren!!



sv: klart jag säger till att du blir lite sen, lycka till & hoppas det går bra!

2010-02-15 @ 12:56:50
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en fin dag!

2010-02-15 @ 13:04:03
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0