söndagsplugg

Sitter här lagom sliten och pluggar. Ska lämna in idag och jag har kört fast på sista frågan.. Fattar verkligen inte vad boken menar, så jag får nog lägga ner det snart och fråga min lärare istället.

 

Igår var vi på 30-års fest och jag skulle ha varit en duktig flicka, varit nykter och kört bil. Så blev det inte... En kompis erbjöd sig att köra (Tack så jättemycket).
Tyckte inte jag drack så mycket så jag skyller min bakishet på den tyska(?) vodkan jag hade i drinken. Bläää

Bad älskling att ta en outfitsbild, det gick såhär:



Så han fick bakläxa och slutresultatet blev väl lite bättre.


Leggings --Nelly

Topp --?

Skor --Primark


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Så fin bild på dig gumman =)

2010-02-21 @ 23:08:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Lollo

haha så ser det ut när nicklas tar kort också, och favoriten är när han ställer sig högre än mig så jag ser pytteliten ut, verkligen jättefint! ;) vad kul det var innan på boxen !=)

2010-02-22 @ 14:05:44
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0