helgresumé 100117

Söndag kväll och jag har haft ett par underbara och mysiga dagar här uppe men i morgon är det dags att återvända till Småland.

Torsdag mös jag med mina underbara vänner Vickan och Carin.
I fredags la jag och syrran oss under nålen och fixade en fin "syskontatuering". Så nu är vi märkta för evigt! haha Kvällen spenderades med Carin.

I går förmiddag vaxade jag mammas ben och försökte plugga lite och på eftermiddagen åkte jag pappa och syster till Millesgården och gick på en fotoutställning med Lee Millers bilder. Kvällen bestog av pizza och filmmys med paps och syster.

Millesgårdens park



Idag har vi varit hos min bror med fru och hälsat på, busat med deras söta lilla dotter Alexis och fikat. Har inte sett dem sedan Alexis dop i september, skandal! Men det blir det ändring på när vi väl flyttar upp. Vill ju inte att min brorsdotter inte känner igen mig!

Alexis
Bild lånad från Fia

Kommentarer
Postat av: C1

Ja, vilken mysig helg! :) Mkt pizza.. ;)

Hoppas du kommer ur svackan snart! Inte kul sånt där! Du vet att du alltid kan ringa.. <3

Nu ska vi packa upp i stort sett hela IKEA Kungens Kurva i vårt nya hem.. :)

Puss sötisen!

2010-01-18 @ 19:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0