plugg vs. shopping?


Sitter här och försöker hitta lite inspiration till att kunna göra mina inlämningsuppgifter. Går sådär om jag ska vara ärlig..! Blir nog till att ägna större delen av helgen till att skriva färdigt. Lite varje dag så går det nog!

Får nog inte med mig älskling in till stan i eftermiddag. Han skulle städa här hemma! Skönt att ha en karl som sköter det. hehe Så jag ska ta en sväng förbi Hemmakväll (eller vad det nu heter) och se om jag hittar någon bra film för ikväll blir det fredagsmys!! God mat, godis, film, Let's Dance(?) och kanske ett glas vin. Det är vi värda!

Kommentarer
Postat av: miztha

Hejsan ville bara meddela er om att jag är tillbaks med bloggandet :) Vore trevligt ifall ni kunde ta er en titt :)

2010-01-22 @ 14:52:54
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0