100713



Tog precis den här bilden. Pust!

Igår var det en lång dag. Jobbade 06-16, vi hade visning på huset vid 4:a så jag cyklade ner till C's kontor, slängde på mig bikini och så åkte vi och ett par kompisar och badade. Vi var väl hemma runt halv 8 någonting och då åkte jag + 4:a till upp till en motionsslinga. Blev runt 6 km, gick riktigt bra!

När jag och älskling hade gått och lagt oss och släckt lampan så insåg vi att det var på tog för varmt i vårt sovrum för att sova där, så jag kom med den briljanta idén att ta vårt pick och pack och lägga oss på altanen. Betydligt skönare! (men lite hårt..) Så idag blir det till att köpa en fläkt så att vi kan sova i vår säng! :o)

Nu ska jag lägga mig i skuggan och läsa!


Kommentarer
Postat av: Lorena

hhaa ja altanen var en bra idé, kanske jag ska testa det i natt, sjukt svårt att sova på nätterna..:(

2010-07-13 @ 18:04:52
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0