1juli

Redan 1:a juli! Helt sjukt!

Har varit lite off på datorfronten den senaste tiden. Blir lätt så när solen skiner och det är över 25 grader. Visserligen var det molnigt igår, men då blev det en tvätt-städ-träningsdag. Tänkte jag ska lägga upp lite fler bilder från Gotland innan jag lägger mig i solen och läser, om den vill hålla sig framme vill säga. Är lite molnigt idag också...


Kärlek



en av mina favoritbilder just nu



Går lite för segt för att jag ska orka ladda upp fler bilder just nu, men de kommer lite var teftersom. :o)


Kommentarer
Postat av: Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



-Visa en bild på dig och din kropp (utan anstikte och så avklädd du själv vill - dock minst underkläder)



-Skriv din längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att motarbeta de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar hos allt för många i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak. Ber även om ursäkt på förhand om någon får detta meddelande två ggr.

2010-07-01 @ 15:23:55
URL: http://toppkroppens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0