dagens


Klänning/tunika -BikBok, Leggings -Gina, Smycken -Glitter, H&M & presenter

Fina pärlor på axlarna!

Ser något nyvaken ut på bilderna och det är jag också! haha Fick jobba till 1 i natt och jag hoppas på att kunna få några dagar extra den här veckan, men det får jag reda på i morgon.

I eftermiddag kommer en kompis och hälsar på. Ska bli riktigt kul! Framförallt eftersom hon tänker flytta till Singapore i augusti! Hon är verkligen en riktig Globetrotter...
Nu ska jag äta lite lunch och sen åka in och se om jag kan hitta ett par träningshandskar. Får så himla ont i händerna!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Superfin klänning!! :0)

2010-06-15 @ 12:28:30
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0