ljumma sommarkvällar


Vår grymt goda sallad vi gjorde till middag

Mys med ljus, vin och mörkchoklad
Bilderna är från vår myskväll igår.

Har jobbat ikväll och tänkte krypa upp i soffan med lite glass och titta på film. Glassen har jag ätit, men jag kunde inte komma på någon film jag vill se. Så jag kryper nog strax ner bredvid älskling.

Bokade in mig på spinning och core tills imorgon kväll. Hoppas verkligen att lite av min träningsvärk som jag fick av gårdagens bodypump har släppt då! Hade knappt ont alls fram tills nu på kvällskvisten, kan knappt gå i trappor nu! haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg jättemysigt ut det där! :0)



sv. Vi hade en jättebra resa. Kan verkligen rekommendera Barcelona om ni inte varit där.

2010-06-17 @ 07:23:46
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0