no more...

.... mobilkamera!!! Inte så mycket i alla fall! ;o) Har äntlign köpt kameran jag suktat efter ett bra tag nu.


Blev nattjobb i natt, var helt slut! Var sjukt länge sedan jag var så trött en natt. Men det gick vägen och det bjöds på tårta på kvällsrasten, så helt hemskt var livet inte.

Idag har jag städat i stort sett hela dagen med undantag från födelsedagsfirande på jobbet. Både hus och bil är numera skinande rena.
Nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha med mig till Gotland. Åker imorgon bitti med ett gäng vänner, totalt blir vi 16 stycken och återkommer inte fören på söndag kväll. Ska bli helt fantastiskt underbart och kul!


Kommentarer
Postat av: Lorena

kuuuul, fin den är =)!! Ha det toppen nu!

2010-06-23 @ 23:08:13
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Sandra

GRATTIS!!!!!

Det blev ju ett riktigt bra paket :0)

Kul för dig!

-Ut och fota i finvädret nu, så hoppas jag på lite fina bilder <3



Glad midsommar!!

2010-06-24 @ 07:55:31
URL: http://weytomuch.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kul att du äntligen fick till det. :-)) ha en trevlig midsommar. Hälsa.

2010-06-24 @ 11:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0