Småland

Kom hem igen igår kväll ungefär en timme innan jag skulle börja jobba... Det har varit några riktigt härliga dagar i Stockholm och jag hade ingen som helst lust att åka ner igen! Framför allt inte när solen sken och här nere bara regnar det...
Fotade i stort sett bara med syrran och pappas kamera de här dagarna så bilderna jag lovade kommer när jag får några av dem.

Nu är det städning delux som gäller. Mäklaren la ut vårat hus till försäljning igår igen och efter en timme var det en familj från Göteborg som ringde och ville komma och titta på huset så fort som möjligt. Så jag har med andra ord inte tid att sitta här mer utan ska göra vårt hus till ett skinande palats innan visningen i eftermiddag! haha


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det går bra med husförsäljningen :)

2010-06-11 @ 14:45:11
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0